Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Fotomodell!!!

Av AnnaKarin - 13 oktober 2009 19:15

Idag träffade Wille  & jag Kuriren för ett repotage. De har en litet repotage varje tisdag om olika hundraser och om 2 veckor kommer det bli rasen Berger des Pyrénées ā Face Rase! Det ska bli spännande att få se bilderna. Hoppas att de blir bra.

Efter intervjun och fotograferingen passade vi på och träna lite. Körde lite "threadles" som jag vet att vi inte tänat så mycket på och Wille fattade galoppen. Gungan passade vi också på att träna. Även den går bra. Blev lite orolig ett tag eftersom han helt plötsligt tyckte den var läskig. Jag tror att han trodde att det var balansen och blev överraskad när den for i backen, men som sagt inga problem nu och nu finns det ju numer en mycket snygg gunga som vi kommer att ha möjlighet att träna på under vintern hoppas jag!


Och vet ni vad?????


Idag så fixade Wille att "stå på händer" mot vedbodsdörren, utan den sluttande brädanKyss  

 
 
Lotta

Lotta

14 oktober 2009 20:56

Då måste jag köpa Kurren nästa tisdag. Påminn Tommy så jag inte glömmer ;-)
Kan du inte lägga in en bild på Willes nya trick så vi får se =)

Kram

http://www.nogg.se/nickie

 
Amanda

Amanda

14 oktober 2009 22:55

Oooh, spännande med tidningsreportaget, och att de tog upp en sån ovanlig ras. händer ju inte varje dag:) Du måste lägga in bilder här så vi får se snyggbrorsan i tidningen sen! :D

Bra jobbat med stå på händer, men nu kommer det svåra med att få dem att stå utan någonting! Det har inte jag lyckats med än iallafall :) Lycka till iaf:D

http://www.mypreciouss.se

 
Ewa

Ewa

15 oktober 2009 09:04

Han är inte bara så vacker att han får posera i lokaltidningen Wille - nejdå - han är dessutom väldigt rättskaffens! Har man snott o ätit upp alla nötterna - då står det snart en ny påse på trappan ;o) PUSS Wille vad du är söt - men det var absolut inte nödvändigt! (Men väldans gott ;o) KRAM

http://levnu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Josefin & Unica

15 oktober 2009 21:28

=) Bra jobbat, va kul!
Jag har fastnat lite med lydnaden måste jag erkänna. Och nu har börjat med lite ringträning och ska börja mer med agilityn så det är svårt att hinna med att träna allt. Agilityn ligger ju mig varmast om hjärtat så det kommer säkert att ta över mer och mer dessutom ;)
kramar

 
Ingen bild

PumiL8

17 oktober 2009 10:30

Tror att både Ebba o Ville skulle gilla en kickande matte.
Ska kolla in er på tisdag om 14 dar. Skicka du ett brev till tomten håller tummarna för att han kommer med en kickbike.//kramar

 
Ewa

Ewa

17 oktober 2009 22:32

Tusen tack för att du höll i kameran i 162 bilder idag!!!!! KALAS!!!! Vi är fyra jätteglada förare som står i tacksamhetsskuld!

KRAM o jag ska ta ett snack med tomten! ;o)

http://levnu.bloggagratis.se

 
Agneta

Agneta

22 oktober 2009 10:41

Så kul med repotage i en tidning!! Jag har absolut ingen aning om vad det är för tidning, men du kanske kan lägga in bilder/text när det publiserats?

http://www.nogg.se/semestersol

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnaKarin - 14 juni 2010 22:31

Wille har gjort sommarens tävlingsdebut!!! Min egen lilla lakritsprins       Eftersom det var vi som arrangerade tävlingen så tyckte jag att det räckte med att starta endast en hund i varje lopp. Ebba fick börja och damen is still going str...

Av AnnaKarin - 13 april 2010 23:06

Ikväll träffades vi ett gäng för att träna lite lydnad. Det var ett tag sen och jag var lite ring-rostig. Wille har vårkänslor och tycker det luktar väldigt gott överallt. Bra träning i kväll var det, många som tittade på och arbetssugna voffsingar s...

Av AnnaKarin - 13 april 2010 00:04


En ligger och snarkar i soffan och den andra ligger vid det jag borde ha målat....... skönt att det alltid kommer en ny dag!     Fast nu har jag testa fördigt. Bingen nästa!     ...

Av AnnaKarin - 12 april 2010 23:04

Idag var matte lite mer på hugget i alla fall till att börja med. Hjärnan får arbeta för högtryck och man kan inte kräva för mycket. Huvudsaken är att man har kul tillsammans och att hunden känner att den lyckas trots mattes felakiga viftande. ...

Av AnnaKarin - 10 april 2010 11:03

Det är både roligt och spännande med en snabb voffsing som är superkänslig för mina signaler. Det är hög tid nu att börja handla. Ser fram emot när utomhus träningingarna börjar. Det kommer att bli riktigt bra. Vi är ett härligt gäng med fler o fler ...

Ovido - Quiz & Flashcards