Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av AnnaKarin - 4 oktober 2009 18:10

Har ju glömt nämna att Ebba blev KASK-mästare i large!

  

(Var tvungen att vända tröjan bak o fram, så att det fina trycket skulle synas på bilden!)


Startfältet var inte så stort i largeklassen och det var samma vimsiga förare = var det bara Wille & Ebba.


Jag började med Wille och eftersom det var large som började snodde jag igenom banvandringen. Wille gick jättefint!!!! Han var sååååå duktig, men jag hade missat att man skulle in i tunneln 2 gånger. Attans så förbannad jag blev på mig själv. Kände att jag skulle vilja vara en 3-åring som kunde kasta sig ner på marken och sparka och skrika.Skrikandes Fast det var bara att bita ihop. Eftersom vi körde samma bana 2 gånger, var det lika bra att Wille fick köra ett varv till. Sprang igenom den rätta banan och försökte pränta in hur det skulle vara, men detta lopp diskade Wille sig själv genom att ta FEL tunnelöppning! Attans, men han har fler chanser att bli klubbmästare!


Efter 2 diskningar var humöret i bott och jag fick chansen att samla mig och köra Ebba sist. Där emellan var jag domare i small o medium.


När det sen var Ebbas tur diskade vi oss i första loppet, men sen satt det där det skulle Glad


Puss på dig gumman, mattes goaste softis!


  

Ovido - Quiz & Flashcards