Alla inlägg under september 2009

Av AnnaKarin - 27 september 2009 21:56

Denna helg for Wille och jag ner till Åsa. Susanne med Klicka skulle komma dit och ha lynadskurs och jag var snabb med att anmäla mig. Josefin med lilla söta Unica och jag samåkte ner och delade lillstugan hos Åsa. Synd, men tur för oss, så var det bara vi två. Det kan man kalla för lyxig kurs! Dessutom ompysslade och servade med god mat av Åsa! DubbellyxKyss

  

Klicka är ju både söt och duktig och Wille tyckte hon var extra söt eftersom hon var på väg in i höglöp!

Vi har blivit inspirerade och ska nu ta oss i kragen! Susanne ska inte behöva skämmas för oss vid nästa rasträff!!!!

Inte Åsa heller för den delen!

    

Unica och Wille kom bra överens och de fick möjlighet att busa runt lite. Jag försökte ta kort, men det var inte så enkelt. Hade inte kameran rätt inställd, så det blev mest sudd! Men hittade en bild som visar att han har respekt för brudar!

  

Snabb som en liten vessla är hon. Oj, hon kommer bli farlig på agilityplan framöverGlad


Goa mormor Alma lyckades jag fånga på bild, annars glömde jag bort att fota Skäms

  


Tack Åsa för gästfriheten, Susanne för alla kloka råd och Josefin för trevligt sällskap.


Hoppas verkligen att det blir återkommande!


Ovido - Quiz & Flashcards