Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av AnnaKarin - 20 oktober 2009 20:04

I dag hade jag riktigt med inspiration efter helgens kurs att jag vill åka iväg och träna!


Hade hittat en övning som jag tyckte såg spännande ut med massor av blindbyten! Checkade med Ewa att hindren fanns på plats och så for vi iväg. Hindren stod avlastade vid parkeringen, så det var bara att börja konka. Blev själv rejält uppvärmd. Försökte så gott jag kunde få till övningen, efter som mörkret kommer snabbt nu så gällde det att skynda sig. Hann inte direkt banvandra, eftersom voffsingarna också behövde lite uppvärmning.

Jag hade med mig videokameran så den ställde jag upp för att kunna se mig själv ordentligt. Dessvärre kan jag inte längre få in filmerna i datorn, men när jag kom hem kunde jag titta på det i TV:n och det funkar ju.


Båda hundarna var riktigt laddade och det fungerade jättebra. Det var en lite svår slalom ingång som var i svåraste laget för Wille, men blindbytena funkade toppen

Vi hade en mysig träningsstund alldelse allena. Hoppas snart att vi kan komma inomhus och träna. Det ska bli skönt och roligt! Jag kan stå för övningar till första träningspasset!Skrattande


Ovido - Quiz & Flashcards