Alla inlägg den 27 januari 2009

Av AnnaKarin - 27 januari 2009 20:59

Här hemma leker livet!!!!

L fortfarande sjuk med humöret i bott. W sjunger högljutt för han har världens snyggaste brud här hemma ;) Det går inte missta sig på att E är i höglöp!!!! Hon låter sig gärna uppvaktas och tycker jag är allmänt jobbig som lägger mig i!!!! Detta är sista löpet. Har bestämt mig för att det blir kastrering i vår. Skulle kanske ha gjort det för länge sen, men nu är det som det är.

Själv tyckte jag att jag kände mig lite bättre idag, men känns fortfarande att något härjar i kroppen. Har väl tur ändå, med tanke på hur stackars L har mått. Första feberfria dagen idag, så hoppas det har vänt nu.

Imorgon är en ny dag. Då ska E få sig en omgång......har köpt nytt klippskär till trimmern. Få se om jag lyckas denna gång eller om jag får kalla på JyckeFix igen!

Ovido - Quiz & Flashcards