Alla inlägg den 28 mars 2009

Av AnnaKarin - 28 mars 2009 18:28

Wille och jag tränar för fullt inför den stundande säsongen. Wille behöver stärka lite myskler och själv behöver jag få bort lite dallrande både här och där! Vi har ju införskaffat en pilatesboll och den balanserar Wille på. Jag behöver hålla den stadigt med mina en vilket gör att jag tränar insidan lår. Sätter jag mig på vardagsrumsbordet och lutar mig bakåt, så får magen lite också! Det gäller att vara effektiv!

                                                  
                                     

Han kan stå...... 

Balans stående


..Ligga




ligga


.....Sitta

sittta


....och ha baktassarna på.


Trampar


Ebba har också klarat och stå idag och då får man verkligen träna insidan på låren! Tyvärr var det ingen fotograf närvarande då.


Ovido - Quiz & Flashcards