Alla inlägg den 18 februari 2009

Av AnnaKarin - 18 februari 2009 22:30

Eftersom jag legat på latsidan och inte gjort några inlägg på ett tag får jag väl ta och göra 2 idag! Kolla noga....jag har lagt in bilder med text emellan!


Wille och jag har varit på skidturer och han börjar bli sååå duktig!

Efter första turen var han så söt. Alldeles rimfrostig!


















 Han ser ut som Wassberg efter vi gjort en tur. Isen dinglar i skägget.


.....i söndags hade vi en underbar tur. Jag bara ääääälskar vinter och snö. Kanske skulle man ta å flytt norr över!

Av AnnaKarin - 18 februari 2009 21:50

Oj, oj för ett tag sen blev jag utmanad av Ewa. Vilket löd:

Gå in bland dina foton och ta mapp nr 6 bild nr 6 lägg ut den på bloggen o skriv lite om den. Utmana därefter 6 st nya o länka till deras sidor.

Har inte haft så mycket datatid på senaste tiden. Jag har inte heller så mycket bilder i min bärbara och den andra är under formatering. Så att räkna blev inte så bra. Valde dock en bild från Thailand (mest det som finns i datorn). Det var utsikten från vår strand när man tittade åt norr. Man behöver inte ha någon speciell fantasi för att se vad den föreställer!

Sen skulle man utmana också........ Utmanar 4 stycken i alla fall!!!

Utmanar: Linnéa, Amanda, Micke, Christina
 

Ovido - Quiz & Flashcards