Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Äntligen helg!

Av AnnaKarin - 8 maj 2009 21:10

Efter en hektisk vecka på jobbet som sllutade i ett raseriutbrått var det skönt att äntligen ta helgen. Tur att jag har lärt mig att jobb är jobb och hemma är hemma.

Idag skulle vi också få passa Wilma och det såg vi fram emot. Längtade riktigt efter att ta en långpromenad. Tur hade vi också för regnet gav sig för en stund.

Wilma är lite försiktig och väldigt "mattig", men hon fann sig bra. Värre är det med mina jyckar som blir exalterade. Vi hade en trevlig långpromenad och sen mös vi lite i soffan. Ebba var nog den som var mest full i bus och hon ville gärna få igång Wilma.

 Leka


Wille gillar också Wilma och på måndag ska de börja agilitykurs. Det kommer sannerligen bli en utmaning för Wille och absolut något som vi behöver.


Har en liten bild till på alla tre i soffan.




 
 
Ingen bild

Ronny

9 maj 2009 09:37

Var det därför Micke satt o gömde sig uppe på Volvo?

 
Ingen bild

Wilma

9 maj 2009 17:15

Hej hej!
Tack för att jag fick vara hos er när husse och matte gick på kalas och gottade sig.
Wille vi ses på måndag!
Kram Wilma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnaKarin - 14 juni 2010 22:31

Wille har gjort sommarens tävlingsdebut!!! Min egen lilla lakritsprins       Eftersom det var vi som arrangerade tävlingen så tyckte jag att det räckte med att starta endast en hund i varje lopp. Ebba fick börja och damen is still going str...

Av AnnaKarin - 13 april 2010 23:06

Ikväll träffades vi ett gäng för att träna lite lydnad. Det var ett tag sen och jag var lite ring-rostig. Wille har vårkänslor och tycker det luktar väldigt gott överallt. Bra träning i kväll var det, många som tittade på och arbetssugna voffsingar s...

Av AnnaKarin - 13 april 2010 00:04


En ligger och snarkar i soffan och den andra ligger vid det jag borde ha målat....... skönt att det alltid kommer en ny dag!     Fast nu har jag testa fördigt. Bingen nästa!     ...

Av AnnaKarin - 12 april 2010 23:04

Idag var matte lite mer på hugget i alla fall till att börja med. Hjärnan får arbeta för högtryck och man kan inte kräva för mycket. Huvudsaken är att man har kul tillsammans och att hunden känner att den lyckas trots mattes felakiga viftande. ...

Av AnnaKarin - 10 april 2010 11:03

Det är både roligt och spännande med en snabb voffsing som är superkänslig för mina signaler. Det är hög tid nu att börja handla. Ser fram emot när utomhus träningingarna börjar. Det kommer att bli riktigt bra. Vi är ett härligt gäng med fler o fler ...

Ovido - Quiz & Flashcards