Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

Reklamation!

Av AnnaKarin - 30 juli 2009 23:03


Kan man reklamera semestern?


  • Jag tycker inte jag har haft det väder jag önskade

  • Jag har inte hunnit med och gjort allt jag borde

  • Jag har inte hunnit med allt jag ville göra

  • Jag har inte läst en enda bok

  • Jag känner mig inte utvilad

  • Har knappt grillat

  • Inte bakat

  • Inte åkt vattenskidor

  • Inte sytt en enda gardin

  • Knappt tränat

Listan skulle kunna göras hur lång som helst, men detta borde räcka för en reklamation tycker jag!


Vad fasen har jag gjort egentligen?


 
 
Lotta

Lotta

31 juli 2009 07:07

Kan inte semestern vara till för att inte göra just något ;-) Det skulle ju komma in sommarväder i mitten på augusti, kanske blir man lite inspirerad då..
Skurk hälsar att Wille är välkommen på "träningsläger" i Stackfallet ;-)

http://www.nogg.se/nickie

 
Kristina

Kristina

31 juli 2009 15:53

Ibland så flyger bara tiden iväg och man känner att man inte gjort allt det man tänkt eller viljat hinna med. Men de äventyren finns ju kvar till ett annat tillfällen :)

Fast vädret skulle jag också vilja reklamera, det har ju varit dåligt i flera år :((

Ha en bra dag, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

3 augusti 2009 08:25

ha ha ha - ja det räcker mer än väl för en reklamation! Hör av dig om du får fatt i adressen för jag har också lite jag är missnöjd med! Kram

http://levnu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

AK

4 augusti 2009 17:05

Sa till chefen idag att jag var missnöjd och att jag tänker vara ledig torsdag-fredag. Han var nog själv missnöjd för han tänkte bara jobba halvtid denna veckan. Så Ewa....fjäska för chefen :)

 
Ewa

Ewa

4 augusti 2009 19:13

Ja jädrar vilken bra idé - börjar direkt ska servera chefen lite martini med citron och isbit!

http://levnu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lotta och Nickie

28 augusti 2009 17:19

Hallå, nu är semestertiderna över!! Nu vill vi läsa något nytt ;-)

Kram

 
Ewa

Ewa

29 augusti 2009 10:00

PRECIS!

http://levnu.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnaKarin - 14 juni 2010 22:31

Wille har gjort sommarens tävlingsdebut!!! Min egen lilla lakritsprins       Eftersom det var vi som arrangerade tävlingen så tyckte jag att det räckte med att starta endast en hund i varje lopp. Ebba fick börja och damen is still going str...

Av AnnaKarin - 13 april 2010 23:06

Ikväll träffades vi ett gäng för att träna lite lydnad. Det var ett tag sen och jag var lite ring-rostig. Wille har vårkänslor och tycker det luktar väldigt gott överallt. Bra träning i kväll var det, många som tittade på och arbetssugna voffsingar s...

Av AnnaKarin - 13 april 2010 00:04


En ligger och snarkar i soffan och den andra ligger vid det jag borde ha målat....... skönt att det alltid kommer en ny dag!     Fast nu har jag testa fördigt. Bingen nästa!     ...

Av AnnaKarin - 12 april 2010 23:04

Idag var matte lite mer på hugget i alla fall till att börja med. Hjärnan får arbeta för högtryck och man kan inte kräva för mycket. Huvudsaken är att man har kul tillsammans och att hunden känner att den lyckas trots mattes felakiga viftande. ...

Av AnnaKarin - 10 april 2010 11:03

Det är både roligt och spännande med en snabb voffsing som är superkänslig för mina signaler. Det är hög tid nu att börja handla. Ser fram emot när utomhus träningingarna börjar. Det kommer att bli riktigt bra. Vi är ett härligt gäng med fler o fler ...

Ovido - Quiz & Flashcards