Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Semesterjobb!

Av AnnaKarin - 23 juli 2009 22:05

Ja, denna sommar har inte varit den bästa. Det regnar och skvätter mest hela tiden. Jag tog mig tillslut i kragen och gjorde i ordning 4st köksstolar som jag fått till skänks av Lena. Hon tyckte säkert synd om mig som hade halvätna stolar som 2 små juveler använt när det kliade som mest i tänderna. Det var ett evigt målande och slipande, men fina blev de tillslut. Så fina att köksbordet måste få sig en omgång också!

Ut åkte bordet, även det hade märken av valptänder. Nu finns det tack och lov kemisktträ som jag döljt det med.


Men länge varade inte dagens uppehåll och jag hade bestämt mig för att bordet skulle bli klart idag (det sprack). Eftersom jag helst vill hålla till utomhus när jag slipar så fick jag faktist användning av några slalompinnar!


 

I morgon hoppas jag på lite bättre väder så jag kan måla klart.


Innan jag gick på semester var det väldigt varmt och skönt och då fick vi också användning av slalompinnar!



Nu är semestern snart slut och jag har inte gjort hälften av vad jag tänkt mig, men det finns ju kvar!


 
 
Agneta

Agneta

24 juli 2009 06:04

Vad kul att Wille badar! Tassa är något försiktig med det än, men jag ska nog testa med flytväst. Får se vad Kenneth Edh tycker om Tassa på lördag..?

http://www.nogg.se/semestersol

 
Lotta

Lotta

24 juli 2009 13:09

Vad duktig du är! Tror knappt jag gjort något av mina "projekt". Men men, någon gång..Vad härliga badbilder inlägget innan. Kul med badtokig hund =)

Kram från oss

http://www.nogg.se/nickie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnaKarin - 14 juni 2010 22:31

Wille har gjort sommarens tävlingsdebut!!! Min egen lilla lakritsprins       Eftersom det var vi som arrangerade tävlingen så tyckte jag att det räckte med att starta endast en hund i varje lopp. Ebba fick börja och damen is still going str...

Av AnnaKarin - 13 april 2010 23:06

Ikväll träffades vi ett gäng för att träna lite lydnad. Det var ett tag sen och jag var lite ring-rostig. Wille har vårkänslor och tycker det luktar väldigt gott överallt. Bra träning i kväll var det, många som tittade på och arbetssugna voffsingar s...

Av AnnaKarin - 13 april 2010 00:04


En ligger och snarkar i soffan och den andra ligger vid det jag borde ha målat....... skönt att det alltid kommer en ny dag!     Fast nu har jag testa fördigt. Bingen nästa!     ...

Av AnnaKarin - 12 april 2010 23:04

Idag var matte lite mer på hugget i alla fall till att börja med. Hjärnan får arbeta för högtryck och man kan inte kräva för mycket. Huvudsaken är att man har kul tillsammans och att hunden känner att den lyckas trots mattes felakiga viftande. ...

Av AnnaKarin - 10 april 2010 11:03

Det är både roligt och spännande med en snabb voffsing som är superkänslig för mina signaler. Det är hög tid nu att börja handla. Ser fram emot när utomhus träningingarna börjar. Det kommer att bli riktigt bra. Vi är ett härligt gäng med fler o fler ...

Ovido - Quiz & Flashcards