Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Äntligen badväder!

Av AnnaKarin - 22 juli 2009 01:06

Idag var det äntligen badväder något som Wille bara älskar! Husse har varit så duktig och gjort en lååååång brygga i stugan. Det var den vi började med i vintras när isen låg!

Nu var det dags att inviga!

Wille blir heltokig och vill bada hela tiden. Han ställer gärna upp på dyktävling :)

...och ni ser väl vem som har vinnarskalle?

....vem är både högst och längst??????


Ebba är lite av en badkruka och "kärringbadar" helst, kan inte riktigt förstå vad det roliga är att blöta ner sig på det där viset för. Man blir bara blöt och kall, dessutom kan man få fukteksem och vattensvans!

 
 
Ewa - igen

Ewa - igen

23 juli 2009 08:04

Vilka härliga bilder! Men håller inte du för näsan när du hoppar i vatten?????

http://levnu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

AK

23 juli 2009 09:06

Hålla för näsan - nä, det är kärring varning på det :)

 
Kristina

Kristina

23 juli 2009 10:15

Åh, vad roligt att ha en hund som älskar att bada!! :))
Sallie är som Ebba, tar helst ett kärringbad eller inget. Så är det väl med många wheaten, tyvärr.

Vi har ändå inget badväder. Idag ösregnar det :((

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Christina

Christina

23 juli 2009 13:55

Wow, vilken badarkille Wille är och supersnygg i sin gula flytväst. Fast jag håller nog med Ebba och förstår inte heller det roliga med att bli blöt och kall. :-)

http://www.malamuteberger.se

 
Linda

Linda

23 juli 2009 19:36

Vilka härliga bilder!!!
Ser jätteskönt och mysigt ut!!!

Kul att se att solen visar sig för vissa... Nu är jag trött på detta eviga regnande!

Hoppas vi ses på lördá!

Kram

http://www.mindgames.bloggagratis.se

 
Amanda

Amanda

24 juli 2009 17:45

Härliga bilder! Loka är också helt galen i vatten! Jag har dock inte tagit mig nåt dopp än, men det måste göras innan sommaren är slut så man får prova bada med henne :D

http://www.mypreciouss.se

 
Ingen bild

Tommy

29 juli 2009 17:53

Tycker det luktar mer Baywatch om ovan bilder ;)

 
Åsa

Åsa

6 augusti 2009 16:19

Underbara bilder !!!!!!!! Själv är jag som Ebba, håller mig på land. Det kan vara kallt !!!!!!!
Kram "mormor"

http://www.nogg.se/kennellightmyfire

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnaKarin - 14 juni 2010 22:31

Wille har gjort sommarens tävlingsdebut!!! Min egen lilla lakritsprins       Eftersom det var vi som arrangerade tävlingen så tyckte jag att det räckte med att starta endast en hund i varje lopp. Ebba fick börja och damen is still going str...

Av AnnaKarin - 13 april 2010 23:06

Ikväll träffades vi ett gäng för att träna lite lydnad. Det var ett tag sen och jag var lite ring-rostig. Wille har vårkänslor och tycker det luktar väldigt gott överallt. Bra träning i kväll var det, många som tittade på och arbetssugna voffsingar s...

Av AnnaKarin - 13 april 2010 00:04


En ligger och snarkar i soffan och den andra ligger vid det jag borde ha målat....... skönt att det alltid kommer en ny dag!     Fast nu har jag testa fördigt. Bingen nästa!     ...

Av AnnaKarin - 12 april 2010 23:04

Idag var matte lite mer på hugget i alla fall till att börja med. Hjärnan får arbeta för högtryck och man kan inte kräva för mycket. Huvudsaken är att man har kul tillsammans och att hunden känner att den lyckas trots mattes felakiga viftande. ...

Av AnnaKarin - 10 april 2010 11:03

Det är både roligt och spännande med en snabb voffsing som är superkänslig för mina signaler. Det är hög tid nu att börja handla. Ser fram emot när utomhus träningingarna börjar. Det kommer att bli riktigt bra. Vi är ett härligt gäng med fler o fler ...

Ovido - Quiz & Flashcards